پارچه فلامنت

  • ۰
  • ۰

یکی از پارچه های بیمارستانی که در مراکز خرید بنابر تقاضای خریداران و مشتریان حجم فروش بالایی را دارد و همچنین مورد تایید تمام مراکز درمانی در سراسر کشور می باشد. 

کارخانه ها و شرکت های نساجی زیادی در شهرهای مختلف ایران در زمینه تولید پارچه فیلامنت پنبه بیمارستانی به فعالیت می پردازند، ولیکن بارز و واضح است که اکثریت تولید کنندگان این پارچه در شهر اصفهان وجود دارند.

بازار مصرف پارچه فلامنت پنبه معمولا در منسوجات بیمارستانی است که تا کنون به شکل ساده یا رنگی و یا طرحدار چاپی تولید و تکمیل شده اند.
بیشتر هم مشاهده می گردد برای دوخت لباس بیماران مرد و لباس بیماران زن از پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی بدون طرح استفاده می گردد ، ولی اگر قرار به دوخت لباس بیماران بچه ها باشد ، نوع طرح دار پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد.
البته تنها وجه تمایز بارز پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی وقتی در دوخت لباس بیماران استفاده می شود در رنگ و طرح می باشد ، بدین صورت که اغلب تولیدی ها سفارش دوخت لباس بیماران زن را از رنگ صورتی پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی در اصطلاح می گیرند و سفارش دوخت لباس بیماران مرد را از رنگ آبی پارچه استفاده میکنند.

  • ۹۹/۰۱/۱۳
  • نوید شاهمرادی

پارچه

پارچه فلامنت

پارچه فلامنت پنبه